PEDALS DE FOC – 2011 Per començar, la part estranya, ja que no estem acostumats a marxar tant lluny per començar a pedalar, van ser uns 320 km de carretera, que ens van apropar a Vielha, capital de la Vall d’Aran, i punt de sortida el mati següent.

En arribar ja vam comprovar que el clima era molt diferent, amb les jaquetes posades per la nit, per sopar i veure el Madrid-Barça, tot amb quatre gotes d’aigua. Vam coincidir amb els Cabring, que anaven a fer una nova ruta també amb sortida a Vielha, evidentment darrera del plat i una copa. ETAPA 1.- Vielha (Bosc de Conangles) fins Les Esglèsies (73,09 km). Amb taxi fins el punt de sortida ja que s’ha de passar pel tunel de Vielha. Només començar pel Bosc de Conangles, ja disfrutem de sendera, paisatges espectaculars i rialles..... encara no sabíem el que venia.

De bon començament ja es gaudeix del Pirineu en la seva totalitat, destacar una sendera de pujada, amb la posterior baixada, trams ràpids, trams tècnics, per a tots els gustos, que ens fan gaudir del nostre esport de la millor forma; divertint-nos i fent-nos esforçar!!; per arribar a Iran.

La segona pujada per arribar al Mirador de Sant Salvador, principalment per pista, i després arribar a Castellars on vam dinar ja amb 52,74 kms.

Després de fer un intent de migdiada en família...... reprenem la marxa cap a la cota més alta del dia, uns 1600 m, amb un desnivell des d’on ens trobem de 600 m aproximadament que ens van fer pair el dinar de totes maneres. I de baixada passem per petites poblacions com Erta, Sas, Sentís, Mola d’Amunt, per passar per un mirador espectacular juntament amb el Prat d’Or..

.. situat en el mig del recorregut per assolir l’objectiu del dia arribant a Les Esglèsies on ens vam posar les botes per sopar. ETAPA 2.- Les Esglèsies fins Espot (63,2 km). Un cop feta aquesta segona etapa, ens adonem que la primera només era un aperitiu d’aquesta. Sortida on tornem a tenir de tot, pujades molt exigents només sortir, que ens fa treure la roba immediatament, paisatges argilosos amb semblances quasi lunars (Coll d’Oli)

Baixades tècniques creuant rius i corriols, algunes de les senderes transcorrien per dintre del corriol.

Però sobretot pujada!!! fins el Coll del Triador i Coll de la Portella on tenim el sostre de la ruta de PEDALS DE FOC amb una cota de 2270 m. amb paisatges sense cap tipus d’arbre, zero ombres i ple de ramats de tot tipus, cavalls, ovelles, vedelles, algunes abelles amb algun ensurt.... i bojos per la bicicleta que coincidíem amb trams de la Transpirinenca!!

Vam dinar acompanyats de cavalls, vaques, i grans vistes...i de....

I vam gaudir d’una espectacular baixada per pista des de cota 2250 fins la cota de 1300. Finalment arribar a Espot per una espectacular sendera de baixada virada i ràpida que ens fa arribar a l’Hotel amb ganes de més canya...........doncs tres canyes, una per a cada u!!! Cervesseta avall!!!!

ETAPA 3.- Espot fins Vielha (82,71 km). Sortim d’Espot tal com vam arribar, DISFRUTANT!!!!!!!, per una sendera de baixada, amb rierol inclòs, i una mica pedregosa.

Ressaltar la zona perifèrica del Parc Natural d’Aigüestortes i Llac de Sant Maurici, on vam creuar el Bosc del Gerdar, tram no ciclable, que agraeixes per poder contemplar muntanyes de molsa sobre pedres, i arbres molt i molt alts, amb rius i torrents d’aigua que els creuen que ens van fer embadalir.

Destacar el recorregut per la Vall d’Aneu amb una pujada suau, pel costat del riu, per arribar a Montgarri on no vam perdonar el dinar.

Posteriorment, pujada fins l’estació de Beret, i des d’aquí, apoteosi!!, comença la baixada de 17 kms aprox. per senderes, pistes ràpides i senderes netes, planes, i amb entrellums molt boniques, per gaudir-les, i que ens fan arribar a la mateixa Vielha per senders, i que ens van fer acabar amb ganes de tornar a per una altra PEDALS DEL MÓN per aquesta zona, com podria ser la PEDALS D’OCCITÀNIA. (aneu reservant agenda)

RESUM Un èxit !! Sortida completa: exigent, dura, per gaudir, natura, paisatges, per xalar, aigua, fauna, gent, amics, romànic, senderes, pujades, baixades, i molta BTT!!!!!!!! 220 kms de recorregut i desnivell de 6000 m positius aprox..... 3 dies de bicicleta, 730 fotos... i més d’un ronquit per les nits!!! Agraïments: Al clima: ni una gota els dies de bici, temperatures més aviat altes, però suaus, que afavorien tant la calor suau en pujades, com no glaçar-nos a les baixades. A les avaries mecàniques : ZERO PUNTO ZERO, i això que portàvem manteniment extra per si de cas, però no va fer falta. A les caigudes : diguem que alguna culada i avant, per xalar i comentar.

Els protagonistes de l’aventura, Aristarco Tomàs Lluís García Xavi Casanova

Resum PEDALS DE FOC.pdf

There was a problem previewing this document. Retrying... Download. Connect more apps... Try one of the apps below to open or edit this item. Resum PEDALS DE FOC.pdf. Resum PEDALS DE FOC.pdf. Open. Extract. Open with. Sign In. Main menu. Whoops! There was a problem previewing Resum PEDALS DE FOC.pdf ...

2MB Sizes 4 Downloads 90 Views

Recommend Documents

Resum literatura s.XX (Modernisme, Noucentisme i avantguarda ...
Retrying... Whoops! There was a problem previewing this document. Retrying... Download. Connect more apps... Try one of the apps below to open or edit this item. Resum literatura s.XX (Modernisme, Noucentisme i avantguarda).pdf. Resum literatura s.XX

RESUM TEMA 9_DELS AUSTRIES ALS BORBONS.pdf
There was a problem loading this page. RESUM TEMA 9_DELS AUSTRIES ALS BORBONS.pdf. RESUM TEMA 9_DELS AUSTRIES ALS BORBONS.pdf. Open.

A Grand Tour of Pedals of Conics
Oct 1, 2004 - The pedal of the real conic κ has a node, cusp or acnode depending .... Solving the system of equations as in Proposition 3 we have a.

Download Book How to Modify Guitar Pedals: A ...
However, the book is being made available temporarily due to customer demand. ... E Support 3PDT 9 Pins Box Stomp Guitar Effect Pedal Foot Switch True ...

RECOPILACION-DE-ESTRATEGIAS-DE-MODIFICACIÓN-DE ...
Try one of the apps below to open or edit this item. RECOPILACION-DE-ESTRATEGIAS-DE-MODIFICACIÓN-DE-CONDUCTA-EN-EL-AULA.pdf.

Proposition de stage de DEA
Position short description: We are seeking a young researcher in agronomy/agroecology/ecology and soil-crop modelling who will work on modelling intercrops ...

Politica de privacidad en Internet de POLIMADERAS DE COLOMBIA ...
Politica de privacidad en Internet de POLIMADERAS DE COLOMBIA.pdf. Politica de privacidad en Internet de POLIMADERAS DE COLOMBIA.pdf. Open. Extract.

Comarca de la Sierra de Albarracín - Gobierno de Aragón
Dos de ellos se encuentran en la sierra de Albarracín: el oromediterráneo (3 ºC

transformada de place de la delta de dirac.pdf
... loading more pages. Whoops! There was a problem previewing this document. Retrying... Download. Connect more apps... Try one of the apps below to open or edit this item. transformada de place de la delta de dirac.pdf. transformada de place de la

tabla-de-factores-de-conversion-de-unidades.pdf
There was a problem loading more pages. Retrying... tabla-de-factores-de-conversion-de-unidades.pdf. tabla-de-factores-de-conversion-de-unidades.pdf. Open.

CABALLO DE TROYA DE DESCARTES, de Antonio Hidalgo.pdf ...
There was a problem previewing this document. Retrying... Download. Connect more apps... Try one of the apps below to open or edit this item. CABALLO DE ...

02 estudo-de-viabilidade-de-sistemas-de-informa.pdf
02 estudo-de-viabilidade-de-sistemas-de-informa.pdf. 02 estudo-de-viabilidade-de-sistemas-de-informa.pdf. Open. Extract. Open with. Sign In. Main menu.

PROGRAMA_ENCUENTRO REGIONAL DE EDUCADORES DE ...
Acto de clausura y entrega de constancias. Page 3 of 3. PROGRAMA_ENCUENTRO REGIONAL DE EDUCADORES DE MIGRANTES_10.11.2016_EIA.pdf.

Responsabilidad social de los centros de educación superior de criminología
La investigación y la educación son partes fundamentales en todas las sociedades para el mejoramiento de las condiciones, bienestar, reconstrucción del caos social, y de las circunstancias que así lo demanden, por otro lado, así como para el desarrol

tabla-de-factores-de-conversion-de-unidades.pdf

Directorio de Responsables de la CS de IES.pdf
There was a problem loading more pages. Retrying... Whoops! There was a problem previewing this document. Retrying... Download. Connect more apps.

Comarca de la Sierra de Albarracín - Gobierno de Aragón
dad profesional). Revela este nivel un fondo importante de formas aragonesas (extendidas en el español de Aragón y de áreas limí- trofes): abortín ('abortón de animal'), ansa ('asa'), fuina ('garduña'), lami- nero ('goloso'), paniquesa ('comad

PINCELADAS DE LA HISTORIA DE CUBA (TESTIMONIO DE 19 ...
PINCELADAS DE LA HISTORIA DE CUBA (TESTIMONIO DE 19 ABUELOS) MARTA HARNECKER.pdf. PINCELADAS DE LA HISTORIA DE CUBA ...

Banner PERFIL DE SENSIBILIDADE DE GERMES CAUSADORES DE ...
Banner PERFIL DE SENSIBILIDADE DE GERMES CAUSADORES DE PIELONEFRITE Santa Casa.pdf. Banner PERFIL DE SENSIBILIDADE DE GERMES ...

Plano de Concurso TEC DE PROD DE SOM E IMAGEM.pdf ...
Page 1 of 2. SERVIÇO PÚBLICO FEDERAL. UNIVERSIDADE FEDERAL DO PARÁ. INSTITUTO DE CIÊNCIAS DA ARTE. PLANO de processo seletivo ...